• شنبه تا جهارشنبه 0:09 تا 0:16

آدرس:

خمین -شهرک صنعتی-صنعتگران 3 قطعه 178

تلفن:

08646373421

ایمیل:

info@mobarasanat.com

در یک نگاه

در یک نگاه
12می

تجهیزات  وسیستم های کولینگ وپنوماتیک ومحل کارخانه

محل کارخانه به متراژ17000متر مربع خریداری ومورد استفاده قرار گرفته است که در 3فاز درحال ساخت وتکمیل است که به شرح زیر می باشد :

1.فاز اول :2800متر مربع آن زیر ساخت رفته که اعم از سوله های تولید ومونتاژ وانبار وساختمان های اداری ،ساختمان های کارگری مردان وزنان ،انتظارات ودفتر های تدارکات ورستوران واتاق کنترل می باشد .

2.فاز دوم :ساخت وبه زیر بنا بردن 3200متر مربع سوله های تولید ومونتاژسایر محصولات مندرج در پروانه که کارهای عمرانی آنها شروع شده که امید است تا پایان سال 1400 به بهره برداری برسد .

3.فازسوم :ساخت به زیر بنا بردن 3950متر مربع سوله های تولید ومونتاژ وانبار جهت تولید لوازم خانگی متوسط وبزرگ از قبیل ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی ویخچال است که در سال های آینده اجرا خواهد شد .

مبرا صنعت| تولید کننده محصولا ت آشپزخانه
مبرا صنعت| تولید کننده محصولا ت آشپزخانه

سیستم های کولینگ :

این کارخانه برای هرچه بهتر شدن سیستم های کولینگ خود از 2برج 150تنی مدار بسته در 2 خط رفت وبرگشت استفاده کرده که امکان توقف آن وجود نخواهد داشت .

سیستم های پنو ماتیک :

این کارخانه با بهره گیری از کمپرسوربادهای اطلس کوپکو بلژیکی خود و مغان بزرگ ذخیره باد  قادر به تولید باد مورد نیاز ماشین آلات وخط تولید شود را باقدرت 16 باری وذخیره 5000 لیتری را دارا می باشد.

خطوط  مونتاژوبسته بندی :

این کارخانه دارای 2خط تولید محصولات ودستگاه های بسته بندی بوده ودر فازهای بعدی هم این خط تا 11خط افزایش خواهد یافت .

فضای سبز:

این کارخانه با بیش از 3000متر مربع فضای سبز ایجادی محیطی بسیار مطلوب ودیدنی ایجاد نموده وبا نصب آلاچیق های زیبا فضای را برای پرسنل وکارگران کارخانه دوست داشتنی وبا آرامش نموده است .

ساختمان اداری :

این کارخانه دارای ساختمان اداری به متراژ 250متر مربع بوده که دارای اتاق مدیر عامل ، IT،حسابداری ، اداری ،تولید وکنترل کیفیت می باشد که با طرحی بسیار زیبا محیطی زیبا را برای کارکنان خود به وجود آورده است .

ساختمان های نمازخانه ، استراحتگاه و رختکن :

این کارخانه دارای 2ساختمان 50متری جهت نماز خانه ،استراحتگاه ،حمام ،دستشویی ورختکن به همراه 50عدد کمد لباس جهت پرسنل آقا وخانم خود مجهز شده است .

ساختمان حراست  وتدارکات :

ساختمان  حراست کارخانه  به محیط 35 متری ساخته شده وبا نصب24عدد دوربین مدار بسته وسیستم های ضد سرقت ،اشراف کامل به محیط کارخانه داشته وسیستم های حضور وغیاب تصویری وکنترل تردد نصب وبکار گرفته شده است .

ساختمان مهمانسرا:

این کارخانه دارای مهمانسرای 75 متر مربعی بوده ومحلی بسیار زیبا وآرام برای مهمان های داخلی وخارجی خود ایجاد نموده که اوقات فراغت واستراحت خود را درآن سپری کنند .

رستوران: این کارخانه محهز به رستوران وسالن غذا خوری 50متر مربعی بوده که امکان پذیرایی از 50نفررا به صورت همزمان داشته وفضای مطلوبی برای کارکنان خود ایجاد نموده است .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.